Betydelselös match ikväll

Ikväll är det match i champions league och motståndet heter Ålborg, truppen united har med sig är följande.

Foster, Kuszczak, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Ronaldo, Park, Fletcher, Scholes, Anderson, Giggs, Nani, Possebon, Gibson, Berbatov, Rooney, Tevez, Manucho.

Så om man ska gissa på en startelva blir det nog...

Foster
Neville, Evans, Ferdinand, O'Shea
Nani, Possebon, Fletcher, Park
Tevez, Manucho

Det är i alla fall elvan jag hoppas på, jag får förresten be om ursäkt för att det skrivs lite här just nu men det har att göra med att jag inte sett någon unitedmatch på tre matcher med den ikväll inräknad. Till helgen sätter jag igång som vanligt igen för då är det fotboll hela lördagen vilket jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0