Oavgjort mot danskarna

Eftersom jag själv inte såg matchen så kan jag inte förlita mig på annat än vad som står i matchrapporter. För united startade i alla fall följande.

Kuszczak
Neville (Rafael, 76), Ferdinand, Evans, O'Shea
Nani, Anderson, Gibson (Scholes, 45), Giggs (Park, 45)
Tevez, Rooney

Jag hade en del fel som ni ser i min förutspådda startelva vilket inte händer så ofta. ;)

Tevez inledde målskyttet för united i alla fall redan efter tre minuter, sedan gjorde ålborg två mål i 33:e minuten och just innan halvleksvila. Sedan kvitterade Rooney till 2-2 i 50:e minuten. Tydligen så hade united den största pressen vilket var väntat eftersom man hade hemmaplan och ålborg är ju inget vidare motstånd. Vi vann gruppen vilket är huvudsaken och i helgen är det Tottenham borta men mer om den senare.


Rooney och Tevez målskyttar igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0