Förlust mot Arsenal

Även fast vi hade mest chanser och mest farligheter så lyckades Arsenal göra målen som räknades, välidgt tråkigt måste jag säga men sån är fotbollen, det går inte att vinna jämt. Alex Ferguson hade i alla fall en del att säga om matchen och han tyckte det var en fantastisk fotboll som spelades från båda sidor."Chanserna vi hade i matchen var otroliga, det var inne i boxen vi gjorde oss själva besvikna. Jag trodde vi fick ett mål då Ronaldo hade sin fina chans, då hade vi fått ut något av matchen."

"Det var fantasy fotboll, det var som i en lekpark, de attackerar, vi attackerar men de fick målen som räknades. Men mitt lag gjorde det bra som kämpade efter deras 2-0 mål."

"En del av fotbollen där ute idag från båda sidor var magnifik, jag tror inte du ser en så bra match någon annanstans i det här landet."

"Ibland måste du hålla upp dina händer och säga, ska du bli slagen så se till att det är av ett lag som kommer att spela fotboll och Arsenal spelade bra fotboll. Inte så farliga som oss i det offensiva spelet men de fick målet som räknades."

Det enda positiva var i alla fall att Rafael fick göra sitt första mål i PL och som han gjorde det, vilket skott. På tisdag är det ligacupmatch mot QPR och jag hoppas vi får se Fabio i den matchen.


Rafael avlossar bössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0