Inför Manchester United - QPR

United tar ikväll emot Queens Park Rangers på Old Trafford i ligacupen och Sir Alex har sagt att han kommer att låta mycket ungdomar få chansen.

United:

Truppen som tagits ut är följande: Kuszczak, Foster, Amos, Rafael, Evans, Cleverley, O'Shea, Chester, Possebon, Gibson, Hewson, Fletcher, Park, Anderson, Carrick, Nani, Giggs, Welbeck, Manucho, Rooney, Tevez..

Vi har samma skador som förra matchen, alltså Hargreaves, Scholes, och Brown, även den unge ytterbacken Fabio är skadad så honom lär vi inte heller få se. Om jag ska gissa på en startelva så får det bli denna. (Uppmärksamma att jag prickade in förra matchens startelva.) ;)

PiG
Rafael, Evans, Chester, O'Shea
Fletcher, Carrick, Gibson, Nani
Manucho, Tevez

Carrick får antagligen spela för han har spelat lite på sista tiden på grund av skada, sen så byter man ut honom mot Possebon under matchens gång. Hewson kanske får komma in mot Gibson och Welbeck kanske får komma in mot Tevez eller Manucho senare under matchen. Så....nu vet ni hur det kommer att se ut ikväll.

QPR:

Det enda jag vet om dessa är att de ligger 7:a i championship och att de har en av världens rikaste ägare, svenskafans QPR sektion gissar på följande startelva så jag får väl lita på dem.

Cerny
Ramage, Stewart, Hall, Connolly
Ledesma, Rowlands, Tommasi, Mahon, Cook
Blackstock

Vi får hoppas på en rolig match och jag återkommer om jag hittar någon stream, det kommer ett eget inlägg med streams om jag hittar sådana för som ni kanske vet så sänds inte matchen på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0