Oavgjort mot skottarna

united spelade igår borta mot Celtic och det slutade med en oavgjord historia efter ett kvitteringsmål av Ryan Giggs. Vi skulle nog egentligen ha vunnit med några mål om man ser till bollinnehavet och chanserna men jag måste säga att skottarna försvarade sig väldigt väldigt bra. Ferguson är i alla fall nöjd med en poäng och det skulle jag med ha varit om jag var honom. En till positiv sak som hände igår var att Gunners Adebayor gick ut skadad och kommer att boli borta några veckor så det betyder att både rvp och Adebayor är borta i lördagens match mot oss. Bring on gunners!


Giggs efter målet.


Kommentarer
Postat av: Bellaboll

Det kan man ju tro men bilderna finns kvar där fortfarande och dem syns när många vänner kollar med mozilla osv.. :E

jag la upp allt sen öppnade jag sidan direkt i mozilla och ie och då såg man ingen bakgrund i IE.. alltså på min dator..



nu på mammas laptop så ser jag varken bakgrunden eller bannern ;p

har frågat flera kompisar och dem säger att det är bra för dem, antar att dem använder mozilla? eller äldre version av IE

2008-11-06 @ 22:44:57
URL: http://bellaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0