Inför Manchester United - Hull

Det är dags för Hull att besöka Old Trafford och jag tror att detta kan bli en riktigt intressant match med tanke på Hulls inledning.

United:

United ställer upp med följande trupp: Van der Sar, Kuszczak, Foster, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, O'Shea, Evra, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Anderson, Giggs, Nani, Park, Rooney, Berbatov och Tevez.

Brown, Scholes och Hargreaves står på skadelistan och det är ju inte direkt en ovanlighet att vi har spelare skadade. Låt oss hoppas att det inte blir en floppmatch som förra lördagen mot Everton. Jag tror att Sir alex ställer följande elva på planen.

VDS
Rafael, Ferdinand, Evans, Evra
Nani, Giggs, Carrick, Park
Berbatov, Rooney

Anfallarna är omöjligt att tippa så därför drog jag bara till med något där men när det gäller mittfältet så har fergie indikerat att Carrick ska få starta och jag tror man vilar Ronaldo, Anderson och Fletcher inför onsdagens match mot Celtic. Men Ronaldo lär få hoppa in så tro inte att han inte kommer att få spela, han kan mycket väl börja från start med.

Hull:

Hull har följande trupp med sig till Old Trafford: Myhill, McShane, Turner, Zayatte, Dawson, Marney, Hughes, Boateng, Geovanni, King, Cousin, Barmby, Garcia, Windass, Mendy, Halmosi, Folan, Ricketts, Giannakopoulos och Duke.

Hull slog ju Arsenal på emirates så de kan mycket väl skrälla mot oss med även fast chansen är minimal. Matchen kommer antagligen att styras av oss med högt bollinnehav från våran sida. Klockan 16:00 börjar matchen på canal+ sport 1 så jag hoppas att ni sitter vid tv-apparaterna då. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0