Inför Manchester - West Ham

Efter helgens 1-1 match mot Everton är nog grabbarna laddade på att vinna och West Ham borde inte bli några problem, fast det trodde jag i och för sig om Everton också, tji fick jag.

United:

Uniteds trupp är följande: Van der Sar, Kuszczak, Foster, Brown, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Carrick, Ronaldo, Park, Fletcher, Anderson, Giggs, Nani, Rooney, Berbatov, Tevez.

Som ni ser är Carrick tillbaka igen och Sir Alex har sagt att han kommer att få speltid så vi får hoppas att han får 20-25 min. Det brukar ju vara ett evigt tjat om vem som ska bänkas av Tevez, Rooney och Berbatov men nu tror jag faktiskt att vi får se alla tre. Jag tror på följande startelva.

VDS
Neville, Ferdinand, Vidic, Evra
Ronaldo, Fletcher, Park
Tevez, Rooney, Berbatov

Park och Fletcher hjälper till lite bakåt, även Rooney brukar ju ha förmågan att göra det. Även fast jag inte tror det blir så mycket bakåtspel denna match. Ronaldo, Tevez, Rooney och Berbatov kör full fart framåt och stänker in fyra mål.

West Ham:

West Ham har följande trupp med sig: Green, Faubert, Neill, Upson, Ilunga, Behrami, Parker, Di Michele, Bellamy, Etherington, Sears, Lastuvka, Lopez, Boa Morte, Mullins, Davenport, Bowyer, Collins.

Carlton Cole är avstängd efter Arsenal matchen i helgen, Dean Ashton är långtidsskadad. Även Mark Noble och Diego Tristan antas vara borta. matchen startar 21:00 och sänds inte på tv så ni får förlita er till streamssom ni hittar udner följande länk.

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=22141&part=sports

Tyvärr kan jag inte se matchen själv vilket är tur för jag hatar streams men jag hoppas att United vinner med några mål.


Så där såg det ut efter fööra matchen vi mötte West Ham då vi vann ligan.

Uppdatering: Viasat fotboll sänder matchen klockan 01:00 inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0