Ronaldo: Jag vill vinna mer..

Christiano Ronaldo har ikväll blivit intervjuad på MUTV, jag har själv inte sett intervjun men han hade säkerligen en hel del att säga. Bland annat detta.
 
"Jag är stolt för att jag fortfarande är så pass ung och har vunnit så mycket, men för mig är det inte nog. Jag vill vinna mer och jag tror att jag är i rätt klubb med de rätta spelarna."

Sir Alex hade också en del att säga om portugisen och han säger bland annat att han kanske kommer att ställa över Ronaldo mot Celtic för att inte köra slut på honom så här direkt efter skadan. Sen det mest intressanta han sa var om Ballon d'Or som Ronaldo är nominerad till, det vill säga priset till världens bästa spelare.

"En touch och han kan göra mål, han har en sån talang inne i boxen. Jag tror han kommer att vinna Ballon d'Or, om han inte gör det vill jag signa killen som vinner."

Så med andra ord hoppas jag att Messi vinner Ballon d'Or i år då för då köper Sir Alex honom, nej skämt å sido. Det är i princip omöjligt för Ronaldo att inte vinna priset för det finns ingen i hela världen som varit bättre än honom i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0