Inför: Ålborg - Man Utd

På grund av att jag kom hem från Manchester idag och satt uppe hela natten på Arlanda på grund av att ryan air flyger så sugiga tider så blir det ingen lång matchrapport. Det blir matchrapport och officiella startelvor i samma inlägg.

Manchester United

Truppen som åkte till Danmark igår är följande:

Van der Sar, Amos, Rafael, Brown, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Fletcher, Ronaldo, Anderson, Scholes, Park, Giggs, Nani, Gibson, Berbatov, Tevez, Rooney, Welbeck

Ingen Hargreaves, Neville eller Kuszsczak, dessa stannar hemma i England på grund av små skador. Carrick och Ben Foster är ju sedan tidigare uträknade så dessa spelare var inget nytt. Jag var ju som bekant där i lördags och det var en väldigt bra och underhållande match, United spelade bra och jag hoppas man fortsätter i samma anda. Vi får se vad startelvan blir men jag tror den blir rätt så stark med tanke på att vi bara fick oavgjort i förra CL-matchen.

Ålborg

Truppen för Ålborg är:

Karim Zaza, Martin Pedersen, Michael Beauchamp, Steve Olfers, Anders Due, Andreas Johansson, Thomas Augustinussen, Marek Saganowski, Jeppe Curth, Kasper Bøgelund, Caca, Simon Bræmer, Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen, Jens-Kristian Sørensen, Kenneth Stenild, Lasse Nielsen, Ronnie Schwartz

Om jag ska vara ärlig så kan jag inte ett skit om Ålborg, danska ligan har aldrig intresserat mig och kommer nog aldrig att göra. Men det är imponerande att de har haft ett par lag i champions league gruppspelen dem senaste åren. Matchen börjar 20:45 på tv6 och startelvorna är följande.

Manchester United

Vds
Rafael Ferdinand Vidic Evra
Nani Scholes O'Shea Ronaldo
Berbatov Rooney

Subs: Amos, Brown, Anderson Giggs, Park, Evans, Tevez

Ålborg

Zaza
Pedersen
Beauchamp
Olfers
Johansson
Augustinussen
Saganowski
Curth
Bogelund
Risgård
Enevoldsen

Subs: Stenild, Due, caca, Braemer, Sorensen, Kristensen, Schwartz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0