Inför: Manchester united - Bolton

På lördag är det dags för Bolton att gästa Old Trafford och förra året då de var där så förlorade man matchen med 2-0 efter två fina mål av Christiano Ronaldo. Det är även dags för mig att gästa Old trafford, dock för första gången i mitt liv vilket känns både spännande och lite nervöst. Då tar vi lagen då.

Manchester United

United har startat ligan ungefär som förra året men med betydligt tuffare spelschema så det känns ändå positivt trots att vi förlorade mot Liverpool. Vi mötte i veckan Boro och dem flesta minns väl den matchen på grund av tackligen på Possebon. Själv tror jag att den matchen var en vändning till en lång vinststreak, Ronaldo fick göra mål och jag tror han gör ett till på lördag, kanske två. Så här tror jag i alla fall att vi ställer upp.

PiG
Neville Ferdinand Vidic Evra
Park Hargreaves Scholes Ronaldo
Berbatov Tevez

Bänk: Amos, Brown, Giggs, Nani, Anderson, Rooney, Manucho

Bolton

Bolton har förlorat tre matcher, spelat en oavgjord och vunnit en på deras fem senaste Premier League matcher. Senast förlorade man mot Arsenal och då förlorade man med 1-3 och det är inte mycket som talar för att de inte får en till förlust på lördag. Jag tror dom kör ungefär samma elva som mot Arsenal så det blir följande. 

Jääskeläinen, 
Steinsson O'Brien Shittu Samuel,
O'Brien Muamba Nolan Gardner Smolarek 
Davies 

Jag och min bror flyger dit i morgon kväll (fredag) så vi är på plats och det kommer att komma upp bilder från resan här på bloggen och en liten berättelse om den. Ha en bra helg alla för det ska jag verkligen ha.


Gör han två mål på lördag med?

Kommentarer
Postat av: Hammarby

Vafan, Hammarby skulle ju lätt klå dessa sopor

2008-09-26 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0