Mål från Unitedspelare.

Det har spelats landskamper ikväll i VM-kvalet och det börjar lossna för Wayne Rooney nu verkar det som, han gjorde 3-0 målet för England som ni kan hitta här. Nani gjorde även han mål för Portugal men jag har inte lyckats hitta någon video på det för tillfället men uppdaterar detta inlägg så fort jag får tag i en. För övrigt kan man undra hur danskarna vände från 1-2 till 3-2 på 9 minuter och vann över Portugal? Mycket underliga saker händer i fotboll måste jag påstå.

Skönt att landslagsuppehållet är över nu, det är fruktansvärt att inte få se United spela på närmare två veckor nu. Eftersom det är Liverpool vi möter till helgen så lägger vi in en bild på Liverpooldödarn som jag kallar honom.


John O'shea efter att han gjort 1-0 på Liverpool i 92:a minuten.

*Uppdatering: Här har ni Nanis mål mot Danmark.

Kommentarer
Postat av: Johan

Läste på text-tv när vi var på sm. I 87e ploppar det upp Scholes utvisad med lila text. Några minuter senare följs det upp med: 0-1 O'Shea. Det kändes ganska overkligt faktiskt.. :P



2008-09-11 @ 16:37:27
Postat av: Breahl

Hehe aa förstår det :) snart dags för match igen!

2008-09-11 @ 20:50:16
URL: http://breahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0