Mardrömskväll

När jag vaknade idag var jag tvungen att fundera över gårdagen om jag drömt allt som hände men inte det. Jag, min bror och två vänner åkte iväg till Umeå för att se Liverpool - Manchester United på O'learys. Vi kom dit runt 13 tiden och vi fick vårat bord vi hade förbokat och det beställdes genast in två starters och en kanna med öl. Matchen började och det startade ju lovande för oss då vi gjorde 1-0 genom Carlos Tevez, men sen var Liverpool helt enkelt det bättre laget och vårat försvar var fruktansvärt dåligt.

Till och med fergie erkände att Liverpool var det bättre laget och att vårat försvar var horribelt. Sen fick Vidic rött kort med i slutet av matchen och om det sa Fergie så här.

"I've seen it and he led with his elbow," Sir Alex admitted. "But [Jamie] Carragher and [Martin] Skrtel used their elbows in every aerial challenge in the game and there were no fouls given against them.

Den enda goda nyheten är att Ronaldo lär spela mot Villareal i veckan och mot Chelsea till helgen, vi får hoppas att vi kan slå rentboys till helgen för om vi inte gör det ligger vi väldigt långt efter de andra lagen i toppen.


Dimitar Berbatov assisterade Carlos Tevez 1-0 mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0