Sommarens spenderingar

Så var det en ny dag och nya bekymmer, efter att jag jävlats lite med galvpojkarnas blogg som jag råkade "förstöra" inatt på grund av klantighet så har jag fått till den hyffsat nu. Jag bytte även banner där uppe på denna blogg för den andra var lite för "utstickande", den var fin men jag tyckte inte den passade riktigt här, så sorry Johan. :)

Transferfönstret stängde den 1:a september runt om i europa och det som var riktigt intressant är att Liverpool har spenderat mer än oss men Abu Dhabi styrda shity har spenderat mest, här har ni listan.

£77mil Man City (Mark Hughes)
£67.1mil Tottenham (Juande Ramos)
£43.9mil Aston Villa (Martin O'Neill)
£40.3mil Liverpool (Rafa Benitez)
£30.75mil Man Utd (Alex Ferguson)
£26.25mil Sunderland (Roy Keane)
£24.3mil Chelsea (Luiz Felipe Scolari)
£23mil Newcastle (Kevin Keegan)
£20.3mil West Brom (Tony Mowbray)
£18mil Bolton (Gary Megson)
£17.4mil Fulham (Roy Hodgson)
£16.55 Arsenal (Arsene Wenger)
£16.5mil Stoke (Tony Pullis)
£15mil Everton (David Moyes)
£14.2mil Portsmouth (Harry Redknapp)
£10.2mil Middlesbrough (Gareth Southgate)
£8.8mil Blackburn (Paul Ince)
£7.9mil Hull (Phil Brown)
£7mil Wigan (Steve Bruce)
£5.7mil West Ham (Alan Curbishley)

Vad kan man se från detta? Ja Liverpool har återigen slängt ut mer pengar än både vi, rent boys och Arsenal så man tycker nästan att dom borde ha större chans på ligatiteln i år och inte bli avhängda vid jul som varje år hittills. Här kommer i alla fall den sköna bilden jag skrev om igår.


Skön bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0