Tisdag

Helgen börjar närma sig, bara tre arbetsdagar kvar och det betyder att det snart är dags för Liverpool - Manchester United. Jag, Boak, Janne och Drupps ska iväg till Umeå på O'learys och se den matchen och dricka öl, det kan bli trevligt förutom att jag ändå är lite orolig över att vi har så många spelare borta. Så här vill jag i alla fall se united mot pool på lördag.

               Berbatov   

    Rooney              Tevez

Scholes  Anderson  Carrick

Evra      Rio       Vidic        Brown

                  VDS


Om inte torres är tillbaks så tror Boak att Liverpool ställer upp så här.  

                        Keane     

Benayoun        Lucas          Kuyt
          
           Alonso  Mascherano  

Dossena  Agger  Skrtel  Carragher

                        Reina


Så vilket lag ser starkast ut på papperet? Här ska ni i alla fall få lite som är intressant att veta inför matchen.

* Liverpool har aldrig gjort mål när dom spelat mor Rio och Vidic.
* Det är 4 år och 10 månader sen en Liverpool spelare gjorde mål på United i ligan.
* Det är 6 år och 10 månader sen Liverpool vann över United på Anfield.
* Det har spelats mer än 20 timmar fotboll sedan en Liverpool striker gjorde mål på United i ligan.

Är det dags för mål på lördag för pool tror ni? Det tror jag för jag tror vi vinner med 2-1. Här får ni en fin bild inför matchen.



Kommentarer
Postat av: aveiroh

Såg ditt länktips på svenskafans, intressant. Finns inget bättre än United och precis som du bloggas det lite lätt om Man United. skön bild förresten ;)

2008-09-09 @ 15:50:41
URL: http://aveirohansson.blogg.se/
Postat av: Marina

Have fun ;D

2008-09-09 @ 20:26:07
URL: http://marinasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0